Ea a explicat ca automobile de oras reprezinta aproape doua treimi (60%) din flota, masinile de teren si vehiculele comerciale au fiecare cate 15% din portofoliu, iar automobilele "executive" reprezinta 10% din total.
"Pentru a sustine evolutia afacerii si cresterea flotei de masini, intentionam sa investim anul acesta 1 milion de euro", a mai spus Valsamaki, care a adaugat ca banii vor fi plasati pe piata imobiliara, dar si pentru "dezvoltarea unui software adaptat legislatiei romanesti si altor cerinte specifice privind folosirea masinilor pe plan local".
Afaceri mai mari cu 150% in acest an, la peste 5 milioane euro
"Mizam la sfarsitul acestui an pe o cifra de afaceri de peste 5 milioane de euro, din care 3 milioane de euro vor proveni din contracte aflate in curs de derulare", a mai spus Valsamaki.
DiRent Romania a inregistrat in 2007 o cifra de afaceri de 2 milioane de euro.
De asemenea, compania vrea sa-si dubleze cota de piata si sa ajunga la 10% pana la sfarsitul acestui an, de la 5% in prezent.
"Evolutia pozitiva va fi generata de castigarea unui numar cat mai mare de clienti, dar si de cresterea cererii de masini din partea clientilor actuali", a explicat seful DiRent Romania.
Ea considera ca serviciul de inchiriere pe termen lung (Long Term Rent - Operating leasing) devine din ce in ce mai interesant pentru companii.
Printre clientii companiei se numara Cosmote, Bunge Romania, Infantis, Genco, Coca Cola Romania, Frigotehnica, Nestle Ice-Cream Romania, Dogan Media International si Danik Company.
Valsamaki a mai spus ca, pe parcursul acestui an, DiRent va infiinta o divizie de revanzare a masinilor uzate, care va colabora cu dealerii specializati pentru comercializarea autoturismelor second-hand.
Tot in acest an, compania va miza pe divizia serviciul de inchiriere pe termen scurt (Short Term Rent).
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: