"Am reusit sa construim o retea in cele mai importante orase din tara cu o investitie de doar 75.000 euro, pentru cresterea si optimizarea distributiei la nivel national prin dezvoltarea numarului de distribuitori si extinderea parcului auto. Intentionam sa continuam aceasta strategie pentru a raspunde prompt solicitarilor unui numar din ce in ce mai mare de clienti din toata tara", a declarat Marian Ivan, directorul general al Paper Plus.
Recent, Paper Plus a inaugurat un nou centru logistic cu o suprafata de 1.600 mp, ca urmare a dezvoltarii operatiunilor derulate la nivel national. Potrivit reprezentantilor companiei, cresterea capacitatilor logistice va permite livrarea a 4,5 tone de hartie pe zi.
Compania a mai investit, in 2008, circa 10.000 euro pentru lansarea a doua noi branduri proprii, Stok si Aqua Plus, care, potrivit estimarilor Paper Plus, vor contribui la cresterea cotei de piata a companiei cu 5% anul acesta.
Noile branduri reprezinta cele doua categorii principale de produse AfH pe care le comercializeaza compania: produse din hartie, precum prosoape din hartie, hartie igienica si dispensere dedicate acestora, comercializate sub brandul Stok, paper system si produsele de improspatare, curatare si igienizare precum detergenti profesionali, sapun lichid sau odorizante, sub brandul Aqua Plus, fresh system.
Paper Plus a estimat pentru anul acesta o cifra de afaceri de trei milioane de euro, fata de 1,7 milioane euro, valoare raportata in 2007.
Infiintata in 2002, compania Paper Plus activeaza pe piata romaneasca a ofertantilor de solutii profesionale AfH pentru igiena. Paper Plus comercializeaza produsele AfH precum role de hartie, prosoape de hartie, servetele, dispensere si suporturi industriale pentru hartie. Paper Plus ofera, de asemenea, service-ul dispenserelor si al suporturilor de hartie.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: