Lantul britanic de cafenele Coffee Republic a inaugurat oficial prima sa locatie in Baneasa Shopping City, in urma unei investitii de 155.000 de euro, suma care nu include si costurile de franciza. Master francizorul Krrus Holdings, care detine franciza Coffee Republic in Romania, estimeaza o cifra de afaceri de peste 1,2 mil. de euro la sfarsitul anului viitor.

“Piata brandurilor locale si internationale de cafenele sau a locatiilor de tip pub este inca neacoperita”, a declara Imran Aziz, managerul Coffee Republic Romania, motivand intrarea Coffee Republic, in sistem de franciza, pe piata romaneasca.

O locatie Coffee Republic necesita aproximativ 155.000 de euro pentru amenajare, excluzand costurile de franciza, a adaugat acesta. Planurile de extindere ale brandului in Romania includ o noua cafenea in acest an si inca trei locatii anul viitor, in Bucuresti.

Extinderea lantului de cafenele ar urma sa aduca, anul viitor, o cifra de afaceri de peste 1,2 milioane de euro, cu o marja operationala de peste 80%, conform estimarilor master-francizorului.

“Scopul principal pe care il urmarim in urmatoarea perioada este identificarea de locatii cheie cu un raport bun din perspectiva pretului pe metru patrat si a vizibilitatii pe care o pot oferi brandului”, considera Aziz, afirmand ca brandul se va franciza si in afara Capitalei, insa “sub o atenta supraveghere din partea reprezentantilor Krrus Holdings”.

Coffee Republic aduce in Romania o gama larga de sortimente de cafea preparata doar in Italia, dupa o reteta unica si cunoscuta doar de specialistii (master roasters) brandului britanic. Publicul targetat de Coffee Republic este urban si activ, cu venituri peste medie si cu varste cuprinse intre 20 -40 de ani.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Starbuck a ajuns la 28 de cafenele in Bucuresti