Tricourile cu Mutu, Chivu si Nicolita cresc vanzarile de echipamente sportive cu pana la 40% in perioada Campionatului European de Fotbal din Austria si Elvetia, au declarat reprezentanti ai magazinelor de profil din marile centre comerciale din capitala, citati de NewsIn.
"Inca dinainte cu o luna de a incepe Campionatul European din Austria si Elvetia au inceput sa creasca vanzarile de echipamente sportive. Cel mai mult clientii nostri au cumparat tricourile nationalei cu Mutu, Chivu si Nicolita, dar nu au ocolit nici tricoruile cu ceilalti componenti ai lotului national. Cred ca luna trecuta vanzarile pe acest segment a crescut cu 20-25%, iar pentru luna iunie estimam o crestere de pana la 40%", a declarat Diana Ionascu, reprezentant al unei companii care distribuie echipament sportiv in marile centre comerciale din capitala, citat de NewsIn.

Si reprezentantii magazinelor din mall-urile bucurestene sustin ca afacerea cu tricourile inscriptionate cu numele jucatorilor nationalei a mers destul de bine. "Daca intr-o zi normala vindeam maxim 4-5 tricouri acum, odata cu meciurile de fotbal, am reusit sa vindem dublu sau chiar triplu. In afara de tricourile cu jucatorii romani, s-au vandut si echipamentul sportiv al celorlalte echipe prezenta la Campionatul European. Cred ca putem spune ca vanzarile vor creste in aceasta perioada cu 30-35% si chiar mai mult, tinand cont ca este si sezonul estival, iar lumea cumpara tot mai mult echipament sportiv", a spus Oana Danet, comerciant intr-un magazin de echipamente sportive din centrul comercial Mall Vitan.

Vanzarile de tricouri cu insemnele nationalei au crescut si prin site-urile online. Mai multe companii au anuntat reduceri, iar suporterii nationalei au inceput sa comande echipament sportiv online. Un tricou cu Mutu, Chivu, Lobont, Dica sau Nicolita se vinde online la preturi de 100 de lei, iar primirea coletului se face chiar in aceeasi zi cu trimiterea comenzii, potrivit comerciantilor.

Chiar daca nu au dorit sa dea mai multe date despre vanzarea produselor, reprezentantii Adidas, sponsorul oficial pentru nationala de fotbal a Romaniei, au spus totusi ca tricourile pentru nationala s-au vandut destul de bine in ultima perioada. Potrivit reprezentantilor companiei este pentru prima data cand Adidas ofera tricourile replica si pentru suporterii din Romania. Preturile pentru un astfel de echipament sportiv variaza intre 107 lei (tricoul replica) si 144 lei (tricoul autentic).

In paralel, cele patru mari mall-uri din Bucuresti au intrat si ele in starea de spirit a Campionatului European de Fotbal si au amenajat fiecare in felul sau locatii speciale cu miniterenuri de fotbal, simulatoare profesioniste 3D de fotbal, mese de foosball si o serie de spatii unde se pot testa cele mai noi jocuri de fotbal pe calculator. In afara centrelor comerciale, unde a fost posibil, au fost montate terase unde microbistii sa urmareasca meciurile de fotbal alaturi de prieteni, la o bere.

Pe segmentul companiilor care vand echipamente sportive, sunt estimate cresteri de 40%- 50% ale vanzarilor. Adidas este sponsor oficial pentru nationala de fotbal a Romaniei si unul dintre partenerii Euro 2008. "Ne asteptam la o crestere cu 40-50% a vanzarilor in perioada Campionatului European, cele mai solicitate produse fiind tricourile, care detin o pondere de 60% din total", a afirmat Alexandru Simina, brand manager al portalului de vanzarii de echipament sportiv Netsport, care colaboreaza cu 20 de furnizori si comercializeaza zece marci de produse. "Cel mai bine s-au vandut tricourile pentru nationala, lucru care intr-o luna normala nu se intampla", au declarat reprezentantii Adidas la nivel local.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri