Zarea a investit 7 mil. euro pentru a promova marca Milcov in 2008

Producatorul de vinuri spumante si bauturi alcoolice, Zarea, a prevazut pentru 2008 investitii de peste sapte milioane euro pentru promovarea brandy-ului Milcov, investitii care includ activitati de ATL si BTL, POSM, promotii catre distribuitori, listari in retelele internationale, a anuntat Zarea.

Pentru acest an, Zarea estimeaza o crestere a vanzarilor Milcov cu 23%. In perioada aprilie 2007 – martie 2008, comparativ cu anul anterior, Milcov a inregistrat o cota de piata cu 13% mai mare in volumul de vanzari.

De curand, Milcov s-a aflat in centrul unui litigiu comercial intre societatile Zarea SA si Vincon Vrancea, in care justitia a dat o sentinta definitiva prin care interzicea societatii vrancene sa mai produca si sa comercializeze bauturi sub brandul Milcov. In urma acestui proces, produsul a fost relansat in 2007 cu o investitie de peste sase milioane euro.

Producatorul de bauturi Zarea a obtinut anul trecut un profit net de 392.000 lei (108.590 euro), de aproape 25 de ori mai mic decat cel din 2006, in timp ce afacerile companiei au sporit cu 36% la 65,67 milioane lei (18,19 milioane euro).

In 2006, compania afisase un profit net de 9,7 milioane lei si o cifra de afaceri neta de 48,27 milioane lei.

Veniturile societatii au fost anul trecut de 70,85 milioane lei (19,63 milioane euro), in urcare cu 20% fata de cele din 2006, cifrate la 58,97 milioane lei. In acelasi timp, cheltuielile societatii au crescut cu 43% la 70 milioane lei (19,40 milioane euro), de la nivelul de 48,83 milioane lei inregistrat in 2006.

Compania a fost fondata in 1912. Actionarii principali ai societatii sunt Ambra, cu 46,53% din capital, si Karom Trading Import-Export SRL, cu 32,069%.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri