Compania de mobilier de lux Class Living, controltata de Camelia Sucu, a investit 500.000 de euro in campania de promovare a rebranding-ului in Class Living.
„Am decis sa improspatam imaginea brand-ului Class, deschizand totodata o noua etapa in dezvoltarea companiei. Noul nostru nume, Class Living, si sloganul "Un business cu stil si caracter" exprima mai clar valorile noastre: stilul, inovatia, calitatea” a declarat Camelia Sucu, Presedinte Class Living.

Odata cu rebranding-ul companiei, Class Living deruleaza o campanie de comunicare integrata care va dura aproape 1 an, prin care noul concept va fi implementat in toate showroom-urile Class Living si promovat. Canalele de promovare includ publicitarea outdoor (OOH) si cea in reviste adresate femeilor si in publicatii de design interior.

Infiintata in 1994 in cadrul grupului Moexpert, Class a devenit companie independenta in 2006, fiind detinuta si condusa de catre Camelia Sucu.

Cu cinci showroom-uri in tara, dintre care trei in Bucuresti, unul in Constanta si unul in Iasi, si peste 3.500 de clienti, Class Living este lider pe piata romaneasca de mobilier de lux.

Magazinele Class Living gazduiesc aproape 30 de brand-uri internationale de mobilier de lux, printre care: Natuzzi, Flexform, Molteni&C., Dada, Scavolinni, Aran, Selva, Assi d’Assolo, Dallagnese, Ivano Redaelli, Flou, Ego, Bimax, Living Divani, Italiana Divani, Matteo Grassi, Rimadessio, Zanette, Ingo Maurer, Floss, Foscarini, Penta, Philip Starck, MDF, Pianca.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri