Grupul Carrefour a deschis la Resita, in judetul Caras-Severin, cel de-al saselea supermarket al sau de pe piata de profil din Romania prin rebranduirea magazinului Artima in Carrefour Express, potrivit reprezentantilor companiei.
Conform companiei, suprafata de vanzare a centrului comercial Carrefour Express Resita Nera, al doilea supermarket din oras, este de 1.000 mp si cuprinde aproximativ 8.000 de articole.

"Cu aceasta deschidere, Carrefour isi consolideaza intrarea pe segmentul supermarketurilor in Romania, care completeaza prezenta sa pe cel al hypermarketurilor. Acest nou pas ilustreaza strategia grupului Carrefour de a-si intari prezenta pe pietele in crestere, printr-o abordare multi format, sub un singur brand, adaptata local. Aceasta permite extinderea acoperirii geografice a Grupului in Romania", mai adauga reprezentantii companiei.

Grupul Carrefour a preluat Artima in 2007, acesta detinand 21 de supermarketuri in vestul Romaniei, cu o suprafata de vanzare totala de 21.000 mp. Pe parcursul acestui an, toate magazinele Artima vor fi transformate in Carrefour Express, investitia totala in rebranduire ridicandu-se la aproximativ sase milioane de euro.

Compania a mai anuntat recent ca in perioada 2008-2009 va continua strategia de dezvoltare si va mai deschide alte hypermarketuri Carrefour in orase precum Oradea, Buzau, Sibiu, Deva, Braila, Iasi si Bucuresti.

Carrefour este lider pe formatul de hypermarket in Romania, realizand in 2007 o cifra de afaceri de 866 milioane de euro, cu o crestere de 42,2% fata de 2006. In 2008, Carrefour se asteapta sa depaseasca un miliard de euro in ceea ce priveste cifra de afaceri.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri