“Pornind de la o intelegere aprofundata a nevoilor consumatorilor si a tendintelor pietei, de la relatii constructive cu toti partenerii si, mai mult, de la o echipa excelenta, sunt increzator ca vom reusi sa facem fata tuturor provocarilor si sa crestem pe aceasta piata dinamica, puternic competitiva si aflata intr-o continua dezvoltare”, a declarat Gábor Békefi.
Noul presedinte al diviziei Adriatica si Balcani s-a alaturat echipei Coca-Cola pentru regiunea carpatica in mai 1999, unde a fost responsabil cu planificarea si managementul proceselor de conducere a afacerii in intreaga regiune. In iunie 2000 a fost promovat ca director regional pentru Slovacia. In 2002, a devenit director regional pentru Cehia si Slovacia, iar un an mai târziu, a ocupat o pozitie similara pentru Ungaria, Cehia si Slovacia.
Gábor Békefi are o diploma in afaceri internationale de la Colegiul Foreign Trade din Budapesta, un master in afaceri internationale obtinut la Universitatea de Stiinte Economice din Budapesta si un MBA la Goizueta Business School a Universitatii Emory din Atlanta.
Divizia de afaceri a Coca-Cola pentru Adriatica si Balcani cuprinde noua tari: Albania, Bosnia si Herzegovina, Bulgaria, Croaţia, Macedonia, Moldova, Muntenegru, Romania si Serbia. Portofoliul de produse include marci precum Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola zero, Coke blak, Fanta, Sprite, Schweppes, Viva, Lift, dar si nectaruri si sucuri naturale, precum Cappy, Next si Su Voce si Nestea ice tea.
De asemenea, Coca-Cola mai detine si marcile de apa minerala Bankya, Dorna, Poiana Negri, Bistra, Olimpija, Rosa, Bonaqua, Real, respectiv bautura energizanta Burn, bautura sport Powerade si cafeaua ready-to-drink Illy.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: