“In targetul propus am avut in vedere instabilitatea pietei, cresterea importanta a materiei prime la nivel international, cresterea pretului carburantilor, variatia cursului valutar. Factorii interni luati in calcul sunt politica de investitii de anul acesta pe care o are in derulare Angst (lucrari de constructie pentru extinderea fabricii de la Buftea, extinderea liniei de productie pentru game noi, renovarea magazinelor), finalizarea investitiei la fabrica de produse crud-uscate Salsi Sinaia, in valoare de 2,5 mil euro, dar si cresterea costurilor generate de resursele umane”, se arata intr-un comunicat al companiei.
Ponderea cea mai mare a cifrei de afaceri provine din comercializarea produselor din carne fierte si afumate, a carnii proaspete si a produselor crud-uscate.
Portofoliul Angst este alcatuit din brandurile Angst, Salsi, SantiVia, Angst à la Cluj, Bunatati de Mangalita.
Grupul este format din doua fabrici de produse fierte, o fabrica de produse crud-uscate, o ferma de vaci, o fabrica de lactate si o retea de magazine in Bucuresti, Buftea, Otopeni, Oradea, Cluj si Sinaia.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: