Diverta, cel mai mare lant de magazine media din Romania, a lansat, la inceputul lunii iulie, un serviciu nou, telemarketing (vanzare prin telefon). Potrivit unui comunicat de presa, serviciul se adreseaza, in principal, companiilor mici si mijlocii, pentru care a cumpara prin telefon este cea mai comoda varianta de asigurare a consumabilelor necesare functionarii unui birou (articole de birotica si papetarie, IT&C etc.).

Spre deosebire de un furnizor clasic de servicii, vanzarea prin telefon economiseste timpul clientilor si le asigura consultanta specializata pentru produsele care corespund cel mai bine (prin calitate, pret) necesitatilor individuale de consum. Prin noul serviciu oferit de Diverta, solicitarile se pot face si prin e-mail sau fax. Produsele sunt livrate acasa, la birou sau la o alta adresa indicata (fara taxe de transport peste un anumit plafon).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri