Compania romano-canadiana Gabriel Resources, care intentioneaza sa exploateze zacamantul auro-argintifer de la Rosia Montana, judetul Alba, a inregistrat in trimestrul doi din 2008 o pierdere de 16,2 milioane de dolari.
Potrivit rezultatelor financiare comunicate, joi, de catre companie, pierderile inregistrate in al doilea trimestru al anului 2008 au fost de 16,2 millioane USD, aceste pierderi incluzand un provizion pentru impozitul pe profit in valoare de 10,7 milioane de dolari cauzat de recalcularea profitului impozabil pentru anii fiscali 2003 si 2004.

Pentru proiectele de dezvoltare s-au cheltuit 10,5 milioane de USD, valoarea totala pentru 2008 a cheltuielilor ajungand la 24,3 milioane de dolari. Compania estimeaza ca aceste cheltuielile vor ajunge la 65 milioane USD in anul 2008, mai putin decat nivelul inregistrat in 2007, deoarece compania a oprit activitatile temporar, pana la aprobarea Raportului de Evaluarea a Impactului asupra Mediului.

Compania Gabriel Resources estimeaza ca vor fi necesare cel putin sase luni pentru a incheia procesul de avizare a evaluarii impactului asupra mediului, procesul de achizitie a proprietatilor, pentru a primi celelalte aprobari si avize, inclusiv autorizatiile initiale de construire si a aduce la zi estimarea de control si a incheia Planul Financiar.

Construirea exploatarii miniere va necesita o perioada de aproximativ 24 de luni.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri