Electrocontact a trecut pe pierdere S1

Producatorul de echipamente electrice Electrocontact Botosani (ECT) a afisat pentru primul semestru al anului o pierdere de 679.462 lei (185.139 euro), pe fondul comprimarii afacerilor cu 14,6%, a anuntat compania.

In primele sase luni ale anului trecut, compania a avut un profit net de 15.862 lei.

Veniturile societatii au fost, in prima jumatate a acestui an, de 6,74 milioane lei (1,84 milioane euro), in scadere cu 15,4% fata de incasarile din primul semestru al anului trecut, de 7,98 milioane lei. In acelasi timp, cheltuielile companiei s-au restrâns usor in primele sase luni, cu 6,32%, la 7,39 milioane lei (2,01 milioane euro), de la 7,89 milioane lei, nivelul inregistrat in perioada similara a anului trecut.

Afacerile companiei au fost in primul semestru de 6,07 milioane lei (1,65 milioane euro), in scadere cu 14,6% fata de nivelul inregistrat in prima jumatate a anului trecut, când cifra de afaceri a societatii a fost de 7,1 milioane lei.

Actiunile companiei se tranzactioneaza la categoria a doua a Bursei de Valori Bucuresti, din decembrie 1998. Compania are un capital social de 14,5 milioane lei divizat in 145 milioane actiuni cu valoarea nominala de 0,10 lei. Principalul actionar al companiei este Gabriel Chiriac, care controleaza 72,35% din capitalul social al companiei. Clietii nerezidenti ai Citibank detin 6,12% din capital, potrivit ultimei raportari.

Ultima cotatie a actiunilor Electrocontact a fost de 0,0644 lei, in sedinta de luni, ceea ce da companiei o capitalizare de 9,34 milioane lei (2,62 milioane euro).

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri