Ikea Romania estimeaza vanzari nete anuale de peste 100 milioane euro incepand cu al treilea sau al patrulea an de functionare, iar pentru anul fiscal 2007 - 2008 estimeaza vanzari de circa 80 milioane euro, au declarat reprezentantii companiei.

"Consideram ca in al treilea sau al patrulea an de functionare vom inregistra vanzari nete de peste 100 milioane euro. Pentru anul fiscal 2007 - 2008, ce se va incheia la 31 august, estimam vanzari de circa 80 milioane euro", a declarat directorul Ikea Romania, Cornel Oprisan.

Acesta a adaugat ca Ikea Romania vizeaza in continuare expansiunea retelei de magazine la nivel national, cea mai buna varianta fiind parcurile de retail, fara a exclude insa locatiile independente. In plus, Oprisan considera ca pe piata din Capitala mai este loc pentru un magazin Ikea, astfel, doua unitati in total fiind suficiente.

Ikea Romania a lansat marti al doilea catalog cu 30% produse noi. Catalogul are 376 de pagini si va fi distribuit in 950.000 de exemplare in Bucuresti, Ploiesti, Pitesti, Targoviste si Urziceni. Investitia necesara pentru promovare si distributia este de 1,3 milioane euro, la fel ca cea de anul trect.

Producatorul suedez de mobila a deschis primul sau magazin din Romania in zona bucuresteana Baneasa in luna martie 2007 si estimeaza pentru anul acesta o crestere a pietei mobilei din Romania cu aproximativ 15%.

Marca Ikea a fost inregistrata in anul 1943 in Suedia, iar magazinul Ikea din Romania a fost al 253-lea deschis in a 35-a tara. In 2007, numarul total al vizitatorilor Ikea la nivel mondial a fost de 583 de milioane, iar numarul total al cataloagelor distribuite in anul respectiv, de 191 de milioane. In momentul de fata, Ikea Romania are un numar de 500 de angajati.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri