Producatorul de utilaj energetic si petrolier Vulcan Bucuresti (VULC) a trecut pe profit in primele sase luni ale anului, cu un castig net de 850.659 lei (231.787 euro), pe fondul sporirii afacerilor de aproape trei ori, la 46,97 milioane lei (12,8 milioane euro), a anuntat compania.

Pentru primele sase luni ale anului trecut societatea a afisat o pierdere de 7,14 milioane lei. Veniturile companiei au fost in primul semestru de 41,35 milioane lei (11,27 milioane euro), in urcare cu 48,5% fata de perioada similara a anului trecut, cand incasarile societatii au fost de 27,84 milioane lei.

In acelasi timp, cheltuielile societatii au crescut, in primul semestru, cu 15,76%, la 40,5 milioane lei (11,03 milioane euro), de la 34,99 milioane lei, nivelul inregistrat in prima jumatate a anului trecut.

In primele sase luni ale anului, compania a avut o cifra de afaceri de 46,97 milioane lei (12,8 milioane euro), de aproape trei ori mai mare decat nivelul din perioada similara a anului trecut, de 15,88 milioane lei.

Vulcan Bucuresti are ca obiect de activitate productia generatoarelor de aburi (cu exceptia cazanelor pentru incalzire centrala), iar Grupul Energetic Tender controleaza 73,24% din capitalul companiei, potrivit ultimei raportari.

Titlurile societatii se tranzactioneaza la categoria de baza a pietei Rasdaq, sub simbolul VULC. Valoarea de piata a companei este de 58,8 milioane lei (16,53 milioane euro), conform ultimei cotatii de 2,10 lei, inregistrata in sedinta de marti.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri