Lancia si-a facut oficial intrarea in Romania, prin Auto Italia Group, cu patru modele reprezentative: Ypsilon, Musa, Phedra si Thesis. Astfel, cele trei marci ale grupului Fiat SpA: Fiat, Alfa Romeo si Lancia, s-au reunit pe piata din Romania si sunt comercializate prin reteaua de dealeri a companiei AutoItalia Group.
Distinse, elegante, niciodata exagerate. Acestea sunt calitatile atribuite dintotdeauna masinilor purtand emblema scutului albastru. Lancia te trimite imediat cu gandul la inovatie perfect armonizata cu traditia; in acest echilibru deloc usor de mentinut, Lancia a stiut sa-si pastreze pana astazi nealterata identitatea, regasind insa mereu acea vitalitate care i-a permis reinnoirea continua a gamei.

Din 1906, Lancia a ramas fidela misiunii de a veni cu idei care nu urmeaza curentele modei momentului, ci le anticipeaza, propunand solutii de avangarda si demonstrandu-si capacitatea infinita de a intui cele mai exigente gusturi ale clientilor si evolutiile viitoare ale tehnicii. In cei 100 de ani, totul s-a schimbat: societatea, modul de viata, posibilitatile tehnice, materialele; masina a devenit un produs adresat tuturor, o componenta esentiala a vietii noastre de zi cu zi. Provocarile de astazi sunt mai ales in domeniul sigurantei, ecologiei, mobilitatii, interactiunii dintre masina si mediul inconjurator.
Exista totusi ceva ce a ramas neschimbat: implicarea oamenilor de la Lancia in a da un raspuns concret tuturor acestor exigente, construind masini incantatoare, pline de tehnica sofisticata si dotate, de fiecare data, cu acel ceva in plus: in stil, in tehnologie, in eleganta, care face diferenta.

Piticul Ypsilon

Lancia reprezinta placerea de a conduce la volanul unor masini puternice, confortabile, elegante si rafinate. Lancia este adepta unui stil impecabil, dar care nu se expune, ci prefera discretia. Este adepta unei tehnici studiate pentru a garanta performante, concomitent cu siguranta si placerea sofatului.
Lancia Ypsilon este interpretarea data de Lancia masinii perfecte de oras, agila si compacta, dar in acelasi timp spatioasa si sofisticata precum o limuzina. Reuseste sa combine, intr-un mod tipic italian, stilul dinamic cu interioarele de inalta clasa, confortabile.

Cu materialele rafinate si dotarile generoase, este unica in clasa masinilor mici. In italiana, Y se citeste Ypsilon si are valoare de semnatura in portofoliul marcii Lancia. Liniile traditionale Lancia sunt redesenate intr-o nota moderna, iar imbinarile perfecte intre stil, culori si nenumaratele posibilitati de personalizare te ajuta sa creezi masina care se potriveste cel mai bine propriei personalitati.

Musa, o italianca pura

Lancia Musa aduce in lumea auto secretele ospitalitatii italiene: este o masina care isi primeste oaspetii cu bun gust, caldura si generozitate. Formele sale si interiorul sau cauta sa recreeze o atmosfera tipic italiana, acel amestec de eleganta si nonconformism, de grija si dezinvoltura, de lux si naturalete, capabile sa faca pe oricine sa se simta in largul sau. Vremea luxului ostentativ a apus, iar Lancia MUSA se prezinta ca o masina dotata, insa fara exagerari inutile. MUSA se propune ca un produs desi sofisticat, totusi cu o precisa atractie de natura rationala.

Luxosul Thesis

Lancia Phedra este raspunsul brandului Lancia la dorintele unui client rafinat si cult care doreste sa recastige placerea de a avea, dar fara sa isi afiseze propriile posibilitati financiare. Comoda si spatioasa, Phedra ofera pasagerilor sai rafinamentul stilistic si atmosfera de maxim confort specific clasei. Moderna ca tehnologie, clasica in stil. Dinamica la conducere, sigura pe sosea. In Lancia Phedra se regasesc valori opuse: traditie si inovatie, ratiune si emotie, dar fara a face vreun compromis, totul intr-o integrare perfecta.
Lancia Thesis - limuzina de lux a gamei, in care convietuiesc traditia, inovatia si stilul italian. Modernitatea liniei italiene are propriul patrimoniu genetic, formele pure si unduitoare din cea mai frumoasa perioada a istoriei auto, anii '30 si '40. Thesis reinterpreteaza creativ armonia proportiilor si caldura formelor.

Thesis este modelul de varf al gamei Lancia si de aceea este cel care reprezinta cel mai bine marca si interpreteaza valorile acesteia: dinamism al proiectarii, oferta de tehnologie de varf, interior elitist, solutii rafinate.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri