Compania Ropharma SA Brasov, distribuitor de produse farmaceutice, a inregistrat in primul semestru al anului o cifra de afaceri de 38,3 milioane lei, in crestere cu 38% fata de aceeasi perioada a anului 2007, potrivit unui comunicat.
Cresterea inregistrata de Ropharma este cu 22% peste nivelul cresterii pietei farmaceutice, in conditiile in care piata de retail a crescut cu 16%. De asemenea, compania a raportat in primele sase luni un profit net de 221.509 lei, in crestere cu 50%, fata de perioada similara a anului anterior.

"Cresterea profitabilitatii se datoreaza in principal cresterii cifrei de afaceri, a numarului de clienti si a masurilor luate prin planul de control al costurilor indirecte”, a declarat administratorul Ropharma SA, Alin Radasanu.

De asemena, investitiile efectuate in prima parte a anului, in valoare de aproximativ 200.000 euro, directionate catre renovarea de farmacii si inlocuirea partiala a flotei de distributie au reprezentat si ele motoarele de crestere a profitabilitatii.

Potrivit reprezentantilor Ropharma, investitiile vor continua si in semestrul II al anului, pe seama resurselor rezultate din majorarea capitalului social cu 750.000 euro, majorare avizata de Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare la sfarsitul lunii martie 2008.

Societatea Ropharma SA Brasov pregateste in acest an fuziunea prin absorbtie cu societatile Farmaceutica Aesculap, Medica Bacau si Global Pharmaceuticals Brasov, SC Ropharma SA avand calitatea de societate absorbanta. Societatea este tranzactionata pe piata Rasdaq a Bursei de Valori Bucuresti, incheind sedinta bursiera de joi la pretul de 0,59 ron.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri