Compania franceza Carrefour a anuntat o crestere a vanzarilor aferente celui de-al doilea trimestru sub nivelul estimat, aratand ca se confrunta, in Europa, cu o concurenta acerba, in pofida reducerii preturilor. Al doilea mare retailer mondial, dupa grupul american Wal-Mart, a informat ca preturile scazute si volumul redus de produse cumparate reprezinta o constanta inca de la finele lui 2004. Carrefour a anuntat ca intentioneaza sa reduca in continuare preturile si sa extinda numarul de marfuri ieftine, pentru a atrage un numar cat mai mare de clienti.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri