Producatorul de bauturi Zarea (ZARE) a consemnat in prima jumatate a acestui an pierderi de 8,27 milioane lei (2,25 milioane euro), dupa ce obtinuse profit in aceeasi perioada din 2007, pe fondul scaderii veniturilor.
In prima jumatate a anului trecut, Zarea obtinuse un profit net de 57.100 lei.

Zarea Bucuresti a inregistrat cheltuieli totale de 29 milioane lei (7,9 milioane euro) in primul semestru al acestui an, cu 27,6% mai mari decat la finalul primelor sase luni din 2007, cand s-au cifrat la 22,7 milioane lei.

Veniturile companiei au scazut,in schimb, cu 10% in prima jumatate a anului, la 20,7 milioane lei (5,64 milioane euro), comparativ cu perioada similara din 2007, cand acestea au fost de 23,1 milioane lei.

Afacerile companiei au crescut nesemnificativ, la 18,45 milioane lei (5,02 milioane euro), comparativ cu intervalul echivalent din 2007, cand acestea au fost de 18,16 milioane lei.

Compania a fost fondata in 1912 si are un capital social de 4,16 milioane lei, divizat in 41,59 milioane actiuni cu o valoare nominala de 0,10 lei. Actionarii principali ai societatii sunt Ambra, cu 46,53% din capital, si Karom Trading Import-Export SRL, cu 32,95%, potrivit ultimei raportari.

Valoarea de piata a companiei este de 34,1 milioane lei (9,7 milioane euro), conform ultimei cotatii de 0,82 lei, inregistrata in sedinta de luni. Titlurile Zarea Bucuresti se tranzactioneaza la categoria de baza a pietei Rasdaq, sub simbolul ZARE.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri