Retailerul francez Carrefour continua expansiunea retelei de hipermarketuri pe piata romaneasca prin inaugurarea celui de-al 16-lea magazin in parcul comercial European Retail Park Focsani, in urma unei investitii de circa 20 milioane de euro, potrivit companiei.
Carrefour Focsani este al zecelea hipermarket din afara Capitalei. Magazinul are o suprafata de vanzare de 8.000 metri patrati si va avea 280 de angajati.

European Retail Park este un proiect comercial situat la intrarea in Focsani dinspre Bucuresti. European Retail Park Focsani are o suprafata de 124.189 metri patrati, avand ca suprafata totala construita 51.588 metri patrati si 1.252 de locuri de parcare. Parcul include operatorii Carrefour, Media Galaxy, Bricostore, Cinema City, Staer si galeria comerciala Promenada Mall cu 84 de magazine.

Carrefour Romania opereaza in prezent 16 hipermarketuri la nivel national, din care sase in Capitala. In plus, Carrefour opereaza deja si pe segmentul de supermarketuri prin preluarea celor 21 de magazine Artima, care vor deveni Carrefour Express pe parcursul acestui an.

Retailerul francez Carrefour a inregistrat in primul semestru din 2008, pe piata din Romania, vanzari totale de 508 milioane de euro, in crestere cu 40,3% comparativ cu perioada similara a anului trecut.

Carrefour Romania a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 866 milioane de euro, cu o crestere de 42,2% fata de 2006. In 2008, Carrefour se asteapta sa depaseasca o cifra de afaceri de un miliard de euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri