Ceramica Iasi va inaugura la inceputul anului 2009, in urma unei investitii de 24 de milioane euro, o noua fabrica de materiale de constructii, care va acoperi intregul necesar de caramida din Moldova, urmand sa devina cea mai mare fabrica de caramida din tara, au anuntat reprezentantii companiei.
"Noua fabrica de caramida va fi cea mai mare din tara si va avea o capacitate de productie dubla fata de capacitatea medie a fabricilor de caramida din Romania. Viitoarea fabrica a Ceramica Iasi va fi dotata cu utilaje produse de firme din Italia si Germania, iar investitia a venit ca raspuns la dezvoltarea rapida a pietei de constructii si implicit a cererii tot mai mari de materiale de constructii", sustine directorul general al companiei, Iulian Mangalagiu.

Ceramica Iasi a lansat vineri, oficial, noul brand Brikston obtinut prin combinarea termenilor “brick” (caramida) si “stone” (piatra) din limba engleza.

"Decizia de a intra in acest an pe piata din Romania cu noul brand Brikston este una strategica, bazata pe nevoia de identitate a produselor fabricate de Ceramica SA. Aceste produse sunt binecunoscute in domeniul materialelor de constructii si vrem sa dezvoltam branduri puternice, cu care sa devenim lideri in segmentul nostru de piata", a mai spus Mangalagiu.

Ceramica Iasi a inregistrat in primul semestru al anului 2008 o cifra de afaceri de circa noua milioane euro, in crestere cu aproape 24% fata de primele sase luni din 2007 si un profit net de circa doua milioane euro. Pentru anul 2008, compania estimeaza o cifra de afaceri totala de 17 milioane de euro si un profit net de peste trei milioane de euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri