Cadbury Romania sustine ca nici unul dintre produsele distribuite pe piata din Romania nu isi are originea in China si nici unul dintre ingredientele de origine lactata provenite din China nu este folosit la fabricarea produselor din tara noastra, se arata intr-un comunicat al companiei.

In ceea ce priveste retragerea preventiva a produselor fabricate in China, Cadbury confirma ca aceste produse sunt exportate doar pe pietele din Taiwan, Hong Kong si Australia, neajungand pe alte piete.

Cadbury Romania declara in mod oficial ca marcile locale pe care compania le comercializeaza pe piata din Romania, ROM, Kandia, Laura, Magura, Sugus, Silvana, sunt produse in cadrul fabricii din Bucuresti, astfel incat nu exista motive de ingrijorare pentru consumatori.

La inceputul lunii martie, compania a anuntat schimbarea numelui in Cadbury Romania.

In aprilie, firma a anuntat si inlocuirea directorului general al Kandia-Excelent, Sorin Alexandrescu, cu Jose Bonito, country director pentru Europa Centrala al Cadbury. Kandia-Excelent a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 33,7 milioane euro, in scadere cu 6,5% fata de anul anterior, potrivit rezultatelor financiare preliminare transmise Bursei de Valori Bucuresti, si o pierdere de 1,5 milioane euro euro.

Piata totala a dulciurilor s-a ridicat in 2007 la 241 milioane euro, principalii jucatori fiind Cadbury Schweppes, care det


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
UE impune reguli la impozitarea multinationalelor, inclusiv in Romania