Retailerul de tip discount Profi Rom Food a deschis un nou magazin in Jimbolia, in urma unei investitii de un milion de euro si va incepe luna aceasta rebrandingul magazinelor Albinuta, proces ce va fi terminat in 2009, au declarat reprezentantii companiei.
Desi initial rebrandingul magazinelor Albinuta era programat penru 2008, el a fost amanat si va incepe luna aceasta, urmand a se finaliza in 2009. Profi Rom Food a cumparat, in vara lui 2007, lantul de noua supermaketuri Albinuta de la societatea lituaniana Maxima LT, pentru care a platit 25,2 milioane lei.

Magazinul Profi din Jimbolia este a opta unitate inaugurata de companie anul acesta si a 51-a unitate a retelei, incluzand si supermarketurile Albinuta. Magazinul are o suprafata de 740 metri patrati, din care 452 metri patrati suprafata de vanzare si va comercializa o gama de aproape 3.500 de articole.

Reprezentantii companiei declarau recent, potrivit NewsIn, ca estimeaza pentru anul acesta o cifra de afaceri de 135 milioane euro, dupa ce in primele sase luni au raportat o crestere a afacerilor cu 80% fata de perioada similara a anului trecut, luand in considerare si lantul de magazine Albinuta.

Profi Rom Food este detinuta de grupul franco-belgian, Louis Delhaize. La nivel mondial, compania detine si retelele de supermarketuri Match si Smatch, magazinele specializate in gradinarit Truffaut, magazinele de animale Animalis, precum si cybermarketurile prin Internet Houra.fr.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri