Carrefour Romania a deschis la Caransebes al 19-lea supermarket din reteaua Carrefour Express, acesta facand parte din cele 21 de magazine Artima pe care retailerul le-a preluat in 2007 si pe care le va remodela anul acesta prin investitii de 6 milioane de euro, a informat compania.
Carrefour Express Caransebes are o suprafata de vanzare de 480 metri patrati si va comercializa o gama de 4.000 de articole ce va include produse alimentare si non alimentare de baza, dar si servicii ca de exemplu cardul de credit Carrefour MasterCard, serviciul de reincarcare electronica payzone pentru telefoane mobile sau produse loto.

Potrivit reprezentantilor companiei, Carrefour urmareste astfel consolidarea pozitiei pe segmentul supermarketurilor, dar si extinderea acoperirii geografice a grupului in Romania, prin accesul in orasele cu mai putin de 100.000 locuitori.

Carrefour Romania a preluat in toamna anului trecut lantul de supermarketuri Artima, pentru 55 milioane de euro. Reteaua Artima opereaza 21 de magazine, concentrate in vestul tarii, cu o suprafata totala de vanzare de 21.000 metri patrati. Pana la sfarsitul acestui an, 20 de magazine Artima vor fi remodelate sub brandul Carrefour Express.

Carrefour Romania opereaza in prezent 17 hipermarketuri la nivel national, din care sase in Capitala. Retailerul francez Carrefour a inregistrat in primul semestru din 2008, pe piata din Romania, vanzari totale de 508 milioane de euro, in crestere cu 40,3% comparativ cu perioada similara a anului trecut.

Carrefour Romania a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 866 milioane de euro, cu o crestere de 42,2% fata de 2006. In 2008, Carrefour se asteapta sa depaseasca o cifra de afaceri de un miliard de euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri