Producatorul german de mezeluri Zimbo care a intrat pe piata autohtona anul trecut vrea sa atinga in 2009 o cifra de afaceri de 6,5 milioane euro, de peste doua ori mai mare decat cifra estimata pentru 2008, au declarat reprezentantii companiei.
Zimbo Romania apartine grupului german cu acelasi nume care produce mezeluri si preparate din carne. Compania a intrat pe piata romaneasca in martie 2007 si a atins la finele anului trecut vanzari de 1,8 milioane euro.

Potrivit reprezentantilor companiei, Zimbo Romania vrea sa ajunga anul acesta la o cifra de afaceri de trei milioane euro, urmand ca in 2009 sa creasca pana la valoarea de 6,5 milioane euro. Cea mai bine vanduta categorie de produse sunt salamurile de toate sortimentele.

Zimbo isi comercializeaza produsele prin intermediul marilor lanturi de hipermarketuri prezente la noi in tara, dar si prin canalele HoReCa. Toate produsele sunt importate, compania operand sapte fabrici, inclusiv in Germania si Franta.

"Toate produsele noastre sunt produse proaspete importate intrucat in Romania nu avem nici o fabrica. Nu am luat in calcul constructia unei astfel de unitati de productie din cauza mai multor factori printre care si numarul mare de producatori locali, dar si interdictia de export a mezelurilor din preparate de carne de porc", au declarat reprezentantii Zimbo Romania.

Printre cei mai importanti producatori de mezeluri sau preparate din carne din Romania se numara CrisTim, Caroli Foods, H&E Reinert, Campofrio sau Angst.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri