Vanzarile Carrefour in Romania au crescut in al treilea trimestru cu 43,5%, la 312 milioane euro, comparativ cu aceeasi perioada din 2007, potrivit paginii de Internet a companiei.
In primele noua luni ale anului, Carrefour a inregistrat vanzari de 819 milioane euro in Romania, in crestere cu 41,5% fata de cele din perioada similara a anului trecut.

Carrefour, al doilea lant de magazine din lume, a anuntat ca e pe cale sa-si atinga tinta pentru intregul an, dupa ameliorarea de pe segmentul francez de comert cu amanuntul si cresterea de pe piata Americii Latine, care au urcat cu 7% vanzarile companiei din trimestrul III, comparativ cu aceeasi perioada a anul trecut.

"Vanzarile din hypermarketurile frantuzesti au inceput sa se amelioreze, iar pietele noastre de crestere joaca un rol important in obtinerea unor rezultate vizibile", a spus directorul executiv al Carrefour, Jose Luis Duran.

Vanzarile din trimestrul al treilea ale intregului grup au sporit la 24,72 miliarde euro, ca urmare a majorarii cu 23% a vanzarilor din America Latina, la 3,2 miliarde euro, potrivit Carrefour.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri