Hervis Sports va avea, pana la finalul anului 2008, sase magazine in Romania, o cifra de afaceri planificata de 13 milioane de euro si vizeaza ca pana in 2015 sa deschida, in total, 50 de noi magazine.
Hervis Sports, cel mai mare lant austriac de retail sportiv din Europa, va intra pe piata din Bucuresti prin deschiderea unui magazin in noul centru comercial Liberty Center. Produsele vandute pe o suprafata de 1.560 mp sunt dedicate activitatilor zilnice si sporturilor indoor si outdoor (ciclism, inot, schi, alpinism, tenis, patinaj, sporturi de echipa, fitness, bodybuilding etc.).

Magazinul din Bucuresti este al 5-lea deschis de Hervis Sports in Romania, din 2007 pana in prezent, dupa cele inaugurate in Cluj, Targu Mures, Sibiu si Oradea si va dispune de peste 30.000 de produse, o gama variata de imbracaminte, incaltaminte, accesorii vestimentare si echipament sportiv.

"Pentru inaugurarea celui mai mare magazin de articole sport din Bucuresti am alocat un buget de 350.000 de euro", a declarat Ana Maria Stan, Reprezentant Marketing, Hervis Sports Romania.

Produsele disponibile in magazin apartin brandurilor consacrate pe plan international – Adidas, Nike, Puma, Columbia, Wilson, Fischer, Kilimanjaro, Atomic, Mammut, Rossignol, Kettler, etc.

Hervis Sports este o companie de origine austriaca, infiintata in anul 1973, membra a grupului SPAR Austria si unul dintre cei mai mari si mai longevivi retaileri de moda si echipament sportiv din Europa. In anul 2007, Hervis Sports a inregistrat pe plan international o cifra de afaceri de 382 milioane de euro, iar la sfarsitul anului 2008, compania estimeaza o cifra de afaceri de 440 milioane de euro, cu 141 de magazine in Austria, Ungaria, Cehia, Slovenia, Croatia si Romania, dar si peste 3.000 de angajati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri