Criza financiara globala nu va afecta cheltuielile efectuate de consumatori pentru alimente si bunuri de larg consum, in general.

Cu sau fara criza financiara, orice retailer poate fi afectat doar daca nu ofera consumatorilor valoarea corecta din punct de vedere calitativ pentru banii pe care acestia ii cheltuiesc, este de parere Tjeerd Jegen (foto), directorul general al real,- Hypermarket Romania.

Consecinta principala pe care o va avea actualul context economic asupra Romaniei va fi, in opinia reprezentantului real,- Hypermarket, o incetinire a cresterii economice.

“Romania face parte dintr-o comunitate financiara internationala. In acest moment nu putem prevedea daca aceasta criza va escalada sau daca trendul negativ se va diminua, insa o viitoare adancire a crizei economice va avea un impact negativ asupra cresterii economice din Romania, care va continua la parametri mai mici”, spune acesta, care nu crede ca o recesiune va atige Romania in urmatoarele 12 luni.

In ceea ce priveste planurile real,- Hypermarket pe piata din Romania, acestea nu vor fi modificate din cauza crizei financiare. ”In momentul de fata, performantele noastre au indeplinit asteptarile companiei, astfel incat vom pastra planul de expansiune de a opera o retea de 28 de hipermarketuri pana la sfarsitul anului 2009”, mai declara Tjeerd Jegen.

Divizia real,- Hypermarket face parte din grupul Metro, unul dintre cei mai mari retaileri din lume, prezent in 31 de tari, unde detine peste 2.200 de unitati in care lucreaza peste 280.000 de angajati.

In Germania, compania real,- SB Warenhaus GmbH detine peste 350 de hipermarketuri, in care intra circa 1 milion de cumparatori pe zi. Real,- Hypermarket a intrat pe piata internationala in 1997, o data cu deschiderea primelor magazine in Polonia.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Roxana Grosu
Roxana a absolvit Facultatea de Litere , fiind și traducător autorizat de engleză și franceză. Are o experiență de peste 15 ani în presă și comunicare, este grammar nazi și pasionată de istoria artei. Ca jurnalist, a lucrat pentru publicații precum Businessmen's, Bucharest Business Week , România Liberă - unde a fost editor coordonator - și Wall-Street.ro . De-a lungul carierei jurnalistice, Roxana a scris pe domenii precum diplomație , turism , aviație , retail ,...

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri