In medie, 50% din deciziile de cumparare au loc in fata raftului, decizia finala de achizitionare a unui produs fiind determinata, in majoritatea cazurilor, de comunicarea din cadrul magazinului. Contectarea cu brandurile preferate si intelegerea nevoilor distincte pentru fiecare client in parte reprezinta, in opinia specialistilor in marketing, cateva din metodele care vor asigura, pe viitor, loializarea unui consumator roman “infidel” unei singure marci de produs.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri