Velvet Cafe, compania care detine master-franciza brandului Pascucci adus din Italia, vizeaza deschiderea a 12 cafenele pana in 2011 in Romania, investitia totala fiind de circa trei milioane de euro, au declarat reprezentantii companiei.
Investitia companiei in prima cafenea Pascucci de pe piata locala, situata in zona Dorobanti din Bucuresti si care dispune de o suprafata de aproximativ 250 de metri patrati, s-a ridicat la 600.000 de euro, potrivit reprezentantilor Velvet Cafe, operatorul marcii Pascucci in Romania.

Acestia mai spun ca vizeaza extinderea retelei prin deschiderea a 12 locatii Pascucci in Romania in urmatorii ani, investitia estimata fiind de trei milioane de euro. Compania vizeaza atat spatiile din centrele comerciale cat si locatiile stradale.

"Cea de-a doua cafenea Pascucci pe care o vom inaugura va fi tot in Capitala, la inceputul lunii aprilie 2009, in cadrul unui centru comercial din Militari. Tot pentru anul 2009 am programat si extinderea retelei in provincie, in Arad si Constanta, iar pentru 2010 vizam sa deschidem si prima cafenea Pascucci din Cluj", a declarat Adriana Matei, reprezentantul companiei care detine master-franciza brandului adus din Italia.

Potrivit acesteia, odata cu deschiderea cafenelei, va incepe si distributia de cafea Pascucci in reteaua Ho.Re.Ca, in toate cele patru sortimente principale: classic espresso blend, mild espresso blend, golden sack espresso blend si decaffeinated blend, potrivit NewsIn.

Prima cafenea Pascucci a fost deschisa in urma cu cinci ani la Rimini, iar in prezent reteaua a ajuns la circa 120 de cafenele in Hong King, Seul, Bangalore, Ankara, Moscova, Riga, Copenhaga, Londra, Malaga, New York etc.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri