Producatorul de piese si subansamble auto UAMT Oradea (UAM) si-a majorat profitul net in primele noua luni din an cu 21%, la 274.654 lei (75.454 euro), dar afacerile s-au comprimat cu 27% fata de perioada similara de anul trecut, arata datele financiare transmise Bursei.
In perioada ianuarie - septembrie 2007, UAMT obtinuse un castig net de 227.553 lei, conform NewsIn.

Afacerile companiei au ajuns dupa primele trei trimestre din an la 37,08 milioane lei (10,19 milioane euro), cu 27% sub nivelul inregistrat in intervalul similar din 2007, de 51,12 milioane lei.

In schimb, atat veniturile UAMT, cat si cheltuielile s-au diminuat in acelasi ritm in primele noua luni din an - cu 34%. Astfel veniturile au scazut de la 60,38 milioane lei, la 39,51 milioane lei (10,85 milioane euro), in timp ce firma si-a redus costurile de la 60,03 milioane lei, la 39,18 milioane lei (10,76 milioane euro).

Compania are in prezent un capital social de 11,29 milioane lei, divizat in 25,08 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 0,45 lei, dar vrea sa isi majoreze capitalul cu 60%, pana la 18 milioane lei, prin aport in natura si numerar. UAMT Oradea are ca obiect principal de activitate productia si comercializarea pieselor si subansamblelor pentru mijloace de transport.

Principalul actionar al companiei este asociatia salariatilor, cu o detinere de 56,13%. Totodata, presedintele consiliului de administratie, Ioan Stanciu, controleaza 8,45% din actiunile companiei.

Actiunile emise de societate se tranzactioneaza la categoria a doua a Bursei de Valori Bucuresti, sub simbolul UAM. Ultima cotatie a fost de 0,40 lei pe actiune, in sedinta bursiera din 7 noiembrie, ceea ce confera companiei o capitalizare de 10,03 milioane lei (2,7 milioane euro).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri