Producatorul de aparate de distributie si control al electricitatii Electroaparataj Bucuresti (ELJ) si-a adancit pierderile in primele noua luni din acest an, la 11,4 milioane lei (3,13 milioane euro), in conditiile in care afacerile au stagnat la 60,5 milioane lei, a anuntat compania.
In primele trei trimestre din 2007, compania raportase o pierdere neta de 5,67 milioane lei.

Veniturile Electroaparataj s-au comprimat cu 12% in intervalul ianuarie - septembrie 2008, la 62,46 milioane lei (17,16 milioane euro), fata de nivelul incasarilor din aceeasi perioada a anului trecut, de 70,91 milioane lei.

In schimb, compania a reusit sa isi reduca costurile cu doar 3,5%, in primele noua luni, la 73,87 milioane lei (20,29 milioane euro), dupa ce in perioada similara din 2007 cheltuielile totale se ridicasera la 76,58 milioane lei.

Electroaparataj Bucuresti are un capital social de 6,46 milioane lei, impartit in 64,62 milioane de actiuni, cu o valoare nominala de 0,10 lei. Actionarul majoritar al companiei este Broadhurst Investments Limited, cu o detinere de 67,72% din capital, in vreme ce Metex Big SA controleaza 10,81% din actiuni, potrivit ultimei raportari.

Actiunile Electroaparataj sunt listate la Bursa de Valori Bucuresti la categoria a II-a sub simbolul ELJ, iar ultima cotatie a titlurilor Electroaparataj a fost de 0,2820 lei in sedinta bursiera din 23 iulie, nivel la care capitalizarea companiei se ridica la 18,22 milioane lei (4,87 milioane euro).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri