Compania a inregistrat o crestere a vanzarilor de 7% (in litri) pe segmentul B2B (n.r. business to business), datorita axarii puternice pe clientii posesori de carduri si parteneriatului incheiat cu Uniunea Nationala a Transportatorilor Rutieri din Romania.
"Vom continua sa ne axam pe clientii B2B, deoarece parteneriatele pe termen lung reprezinta un element cheie al strategiei noastre de business in Romania", a mai spus Szalay.
De asemenea, vanzarile inregistrate de magazinele din benzinarii (in euro) au inregistrat o crestere de 8% datorita unui mai bun management al categoriilor de produse oferite spre comercializare, a mai anuntat compania.
In prezent, MOL Romania are o retea formata din 130 de benzinarii, opt dintre ele fiind inaugurate anul acesta.
MOL Romania este o companie petroliera de retail, parte a grupului ungar MOL, cu sediul central la Budapesta. Compania are 15.000 de angajati si isi desfasoara activitatea in Europa, Orientul Mijlociu, Africa si tarile CSI. MOL detine trei rafinarii in Ungaria, Slovacia si Italia si opereaza 1.000 de statii de alimentare in Europa Centrala si de Sud-Est.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: