Retailerul german de imbracaminte Takko vizeaza pentru 2009 deschiderea a aproximativ 15-20 magazine in centrele comerciale sau mall-urile din Romania, valoarea investitiei pentru amenajarea magazinelor fiind de 300.000 euro pe fiecare locatie in parte, pentru o suprafata medie de circa 500 mp.
Planul de dezvoltare Takko Romania mai prevede si pentru acest an alte patru deschideri de magazine, doua dintre acestea urmand a fi inauguarate joi, 20 noiembrie, la Arad (al doilea magazin) si la Constanta. Totodata, pana la sfarsitul anului 2008, Takko va mai deschide alte doua noi magazine, in Oradea si la Buzau.

Retailer-ul german de imbracaminte Takko a lansat, de la momentul intrarii pe piata romaneasca, in septembrie 2007, 17 magazine, amplasate in mall-uri sau galerii comerciale, potrivit NewsIn.

Pana in prezent, compania mai detine magazine in Cluj-Napoca, Craiova, Sibiu, Bacau, Galati, Timisoara, Deva, Suceava, Braila, Bucuresti, Pitesti, Iasi si Focsani. Sase din cele 17 magazine Takko functioneaza in spatiul retailer-ul german Galeria Real din tara, iar atat cel de-al doilea magazin Takko din Arad, cat si cel din Constanta vor fi gazduite de Galeria Real.

Compania Takko, cu sediul in Telgte, a fost infiintata in 1982 si este in prezent al doilea retailer de pe piata de profil din Germania. Compania opereaza in peste 1.200 de magazine in Europa.

In afara Germaniei, Takko detine 350 magazine in Austria, Republica Ceha, Olanda, Belgia, Ungaria, Slovacia, Elvetia si Romania. De-asemenea, brand-ul Takko este prezent prin magazine in sistem de franciza in Slovenia, Lituania, Estonia si Letonia si Portugalia.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri