Retailerul de bricolaj OBI, lider in domeniul DIY (Do it Yourself) si al produselor pentru gradina din Europa Centrala si de Est va inuagura, astazi, la Oradea primul magazin din Romania, dupa o investitie de cinci milioane de euro.
Magazinul din Oradea va avea o suprafata de aproximativ 10.000 mp, iar potrivit reprezentantilor companiei, prima deschidere va fi urmata rapid si de inaugurarea celui de-al doilea magazin, in Bucuresti, pana la finalul lunii noiembrie. Noul magazin OBI din Oradea va pune la dispozitia consumatorilor o gama larga de produse de bricolaj DIY, decoratiuni interioare si produse de intretinere si renovare a locuintelor.

"Dorim sa devenim liderul DIY pe piata din Romania avand in vedere ca obiectivul OBI in toate tarile in care opereaza este de a deveni lider pe pietele respective", a declarat directorul executiv al OBI Group, Sergio Giroldi.

Reprezentantii companiei au declarat in februarie pentru NewsIn ca, dupa cele doua deschideri din 2008, vor dezvolta reteaua de magazine cu inca 20-25 de unitati, intr-o perioada de 2-4 ani, vizand toate orasele din tara cu cel putin 70.000 de locuitori. Potrivit directorul general al companiei, Roman Quinzi, OBI intentioneaza sa investeasca in Romania pana la 80 de milioane de euro in dezvoltarea unei retele de 12-13 magazine de tipul DIY (do it yourself) pana la sfarsitul anului 2009.

Potrivit acestuia, investitia medie pentru deschiderea unui magazin OBI, cu suprafata intre 8.000 si 12.000 mp, este de patru milioane de euro. Directorul general al companiei a mai precizat in februarie ca magazinele vor fi dechise atat in regim de inchiriere, in centre comerciale si in parcuri de retail, cat si prin cumpararea terenurilor.

Cu peste 523 de magazine, OBI este numarul 1 pe piata germana si unul dintre principalii comercianti DIY „Do it Yourself” din Europa. Pe langa Germania, Cehia, Slovenia, Polonia, Ungaria, Bosnia-Hertegovina si Rusia, OBI este de asemenea prezent in Italia, Austria, Elvetia, Croatia, Ucraina si de acum si in Romania. În urmatorii ani, OBI se va concentra pe extinderea pe pietele din Europa Centrala si de Est.

OBI este cel de-al cincilea mare distribuitor DIY din lume, avand peste 38,000 de angajati. Magazinele OBI au inregistrat in anul financiar 2006 - 2007 vanzari totale de 5,8 miliarde Euro. Vanzarile la nivel international au atins o cota de piata de 43%.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri