Plus a investit circa 3 mil. euro in doua noi magazine

Reteaua germana de magazine de tip discount Plus a deschis la Bucuresti si Baia Mare doua noi magazine pentru care a investit in total circa trei milioane de euro consolidandu-si astfe reteaua din Romania, care a ajuns la 68 de unitati, a anuntat miercuri compania.

Cel de-al patrulea magazin de proximitate Plus deschis in Capitala o suprafata aproximativa de 1.400 mp, dintre care 1.100 mp suprafata de vanzare si 300 mp spatii aferente. Magazinul este o constructie de tip „freestander”, care respecta un format standard si dispune de 83 locuri de parcare.

In ceea ce priveste cel de-al doilea magazin din Baia Marea si cel de-al 68-lea din reteaua Plus, acesta dispune de o suprafata aproximativa de 1.200 mp, dintre care 1.000 mp suprafata de vanzare si 200 mp spatii aferente, cu 79 locuri de parcare.

Potrivit reprezentantilor companiei, prezenta retelei Plus la Baia Mare se inscrie in programul de expansiune la nivel national, care va continua in toate orasele cu peste 15.000 de locuitori.

Plus ofera o gama de peste 1.500 de produse, incluzand atat produse alimentare de baza, cat si produse nealimentare tip 1 (detergenti, cosmetice si hrana de animale). Aprovizionarea magazinelor se face zilnic, din centrul logistic de la Ploiesti.

Brandul Plus exista pe piata germana de 35 de ani. Compania este deja prezenta cu circa 4.100 de magazine si peste 40.000 de angajati in opt tari europene (Germania, Austria, Ungaria, Polonia, Cehia, Portugalia, Grecia si Romania).

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri