Producatorul de mortare uscate, vopseluri, tencuieli si adezivi AdePlast a investit 28 milioane euro in acest an pentru dublarea capacitatilor de productie prin construirea de noi fabrici. In ciuda crizei financiare, compania va investi in continuare intr-o unitate de productie in Moldova, au anuntat reprezentantii AdePlast.
“Avem in plan pentru 2009, finalizarea investitiei la fabrica de vopsele, tencuieli decorative si adezivi speciali in stare umeda de la Oradea si inca o facilitate de productie de mortare in Moldova”, a declarat Marcel Barbut, proprietarul AdePlast.

In 2008, compania a investit 28 milioane de euro pentru construirea unei noi fabrici de mortare uscate in Ploiesti (foto) si pentru unitatea de vopseluri din Oradea, iar anul viitor isi va extinde productia de mortare uscate si in Moldova, unde are in plan achizitionarea terenului pentru o noua fabrica.

“Am reusit sa finalizam fabrica de vopsea din Oradea in 2008 cu o investitie de peste 3 milioane euro. Tot in acest an am modernizat sistemul de ambalare la fabrica de mortare uscate si am finalizat fabrica de sape termoizolante. Pentru anul viitor am prevazut inca 4 milioane euro care vor merge in doua directii: un sistem de ultima generatie de colorare automata si mai multe masini de colorare a vopselei, tencuielilor decorative pentru marii distribuitori ai companiei si catre mass-market”, a adaugat reprezentantul Adeplast.

In Ploiesti, compania a dezvoltat o facilitate de productie de mortare uscate, cu linii moderne si complet automatizate, unde lucreaza doar 30 de angajati. Fabrica poate procesa doua produse diferite in acelasi timp, pe linii separate si este dotata cu 26 de silozuri de componente mari si 30 de silozuri cu aditivi pentru ambele linii de productie.

Promotii si solutii ecologice

Pana la sfarsitul anului, dat fiind productia scazuta din vara ca efect al modernizarilor in lucru, reprezentantii AdePLast vor livra comenzi la promotii de 10% in cel mult 24 de ore, indiferent de destinatie, pentru atragerea si fidelizarea clientilor.

Compania va introduce silozurile mobile, o solutie eficienta, mai ieftina si mai eficienta decat basculanta cu nisip sau paletii cu saci. Un siloz de 2,5 m depoziteaza intre 13-24 tone de material, care poate fi transportat pneumatic pina la etajul 18. Solutia este ecologica, mai ieftina si mai rapida de 5 ori decit sistemul clasic, care in tarile occidentale nu se mai utilizeaza, au precizat reprezentantii AdePlast.

Politica de vanzari AdePlast prevede ca cei care folosesc silozurile sa primeasca la pachet silozul de transport material, masina de tencuit sau masina de amestecat mortarul de zidarie sau sapa gratis.

Infiintata in 1994, la Oradea, AdePlast joaca un rol important pe piata de mortare uscate, adezivi, gleturi si sape. Marcile sub care AdePlast vinde “la sac” produse prin distribuitori, mass-market sau direct sunt Tinci, Polistirol si Gletul Meseriasului.

Activitatea companiei a inceput cu productia de mortare adezive pentru placaje ceramice, ulterior gama diversificandu-se la gleturi, sape, pardoseli industriale si mortare mecanizate si, din 2008, vopsea si tencuieli decorative. Capacitatea totala de productie pentru sectorul mortarelor a ajuns in prezent la 700.000 de tone anual, iar productia totala de vopsea, de tencuieli decorative si de adezivi speciali in stare umeda se ridica la 220.000 de tone.

In martie anul trecut, Marcel Barbut si-a marit participatia la 99,99% din partile sociale ale firmei, de la 20% cat detinea in momentul intrarii sale in companie, in 1996. In prezent, AdePlast a fost transformata in societate pe actiuni.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri