Reteaua de cafenele Starbucks, operate in Romania de catre compania elena Marinopoulos, va deschide, pe data de 2 decembrie, o cafenea situata in Piata Victoriei din Capitala, au declarat reprezentantii companiei.
Cafeneaua se afla in incinta cladirii de birouri America House, la parter si va va gazdui in timp o serie de proiecte speciale, evenimente culturale si sociale, cum ar fi lansari de carte, intalniri ale artistilor, workshopuri.

Odata cu lansarea noii cafenele, Starbucks a anuntat si parteneriatul cu Ovidiu Rom, fundatie care deruleaza, de peste 7 ani de zile, programe sociale si educationale in Romania.

Prima unitate Starbucks a fost inaugurata in aprilie 2007, in centrul comercial Plaza Romania din Bucuresti, printr-un joint-venture cu Marinopoulos Brothers SA din care a rezultat Marinopoulos Coffee Company III SRL, aceasta devenind raspunzatoare de derularea operatiunilor din Romania.

Pana la lansarea cafenelei din incinta America House, compania opera cinci cafenele pe piata din Romania, dintre care una in Cluj si patru aflate in Bucuresti, in Bucuresti Mall, Plaza Mall, Baneasa Shopping City si recenta locatie din Liberty Center.

In primul an de pe piata romaneasca, peste 500.000 de clienti au vizitat cafenelele Starbucks, un numar semnificativ alegand cafeaua la pachet, potrivit reprezentantilor companiei.

Pe piata interna a cafenelelor la pachet mai activeaza nume ca Gloria Jean’s sau lantul britanic Costa Coffee.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri