KFC Romania a deshis al 31-lea restaurant din tara si al 12-lea din Capitala, in centrul comercial Liberty Center, in urma unei investitii de 300.000 euro.
Restaurantul a avut peste 12.000 de clienti in primele doua saptamani de la deschidere. In plus, pana la sfarsitul anului, va fi deschis primul restaurant al brandului KFC in Republica Moldova in centrul comercial MollDova.

Repprezentantii KFC declarau la inceputul lunii octombrie ca planurile de dezvoltare ale companiei au in vedere extinderea retelei si in 2009, cand sunt programate in medie opt deschideri noi, din care cel putin doua in Bucuresti. Una din noile unitati KFC ce urmeaza a fi inaugurata in Capitala ar putea fi situata in zona Garii de Nord.

Referitor la vanzari, US Food Network estimeaza ca reteaua KFC va genera anul acesta o cifra de afaceri de 45,5 milioane euro, iar in 2009 cifra de afaceri va urca pana la valoarea de 55 milioane de euro.

US Food Network a deschis anul acesta, in Bucuresti, KFC Beldiman si un restaurant in Baneasa Shopping City, iar in tara a inaugurat restaurante in Constanta, Craiova, Suceava, Targu-Mures si Arad. In prezent, brandul opereaza la nivel national 31 de restaurante, in care lucreaza peste 1.200 de angajati.

KFC (Kentuky Fried Chicken) opereaza in Romania sub un contract de franciza, iar detinatoarea licentei este compania US Food Network SA. Primul restaurant a fost deschis in 1996 pe locul fostului magazin Leonida din Bucuresti.

Compania a investit peste opt milioane euro, in cei peste zece de ani de prezenta pe piata autohtona. Pentru a deschide o noua locatie KFC sunt necesari in medie 300.000 de euro, suma variand in functie de locatie, pozitionare, numar de angajati sau suprafata.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri