Auchan Romania va incheia sirul deschiderilor prevazute pentru 2008 in luna decembrie, cand va inaugura al doilea hipermarket din Bucuresti, situat in zona Militari, in urma unei investitii de 20 milioane euro, au declarat, citati de NewsIn, reprezentantii companiei.

Compania isi va indeplini astfel planul de expansiune anuntat la inceputul anului, plan ce viza deschiderea a doua magazine noi, in Suceava (deschis pe 15 noiembrie) si in Bucuresti Militari (deschidere in prima parte a lui decembrie). Investitiile totale realizate de retailer anul acesta vor ajunge astfel la 40 milioane de euro.

Auchan Romania opereaza in prezent cinci hipermarketuri la nivel national, situate in orasele Bucuresti, Pitesti, Cluj, Targu-Mures si Suceava. In plus, retailerul va continua dezvoltarea retelei si in 2009, sustinand ca in pofida crizei financiare nu renunta la investitiile planificate.

"Pe langa cele doua magazine deja anuntate, Timisoara si Constanta, mai avem cateva proiecte in derulare. Nu ne modificam planurile de extindere, Auchan are un concept comercial care este cel mai bine adaptat situatiei de acum - o politica constanta de preturi mici la toate produsele ", declara directorul de comunicare Auchan Romania, Mariana Dragan.

De fapt, tot mai multi retaileri sunt de parere ca incepand cu 2009 produsele premium vor avea cel mai mult de suferit ca urmare a crizei financiare, consumatorii romani se vor orienta dupa cele mai mici preturi.

Vicepresedintele Asociatiei Marilor Retele Comerciale din Romania, Alexandru Vlad declara recent ca de anul viitor structura cosului de consum se va modifica substantial, iar vanzarile de produse premium si cele de lux vor scadea, intrucat consumatorii se vor limita la a-si cumpara produsele de baza necesare.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri