La inceputul anului 2008, Biborteni a lansat apa minerala Valea Brazilor si bautura racoritoare Limo, o limonada gata preparata din apa minerala Biborterni.
"Cifra de afaceri pentru anul 2007 a companiei Biborteni a fost de noua milioane de euro, fiind estimate pentru acest an 11,7 milioane de euro in crestere cu 30%. Obiectivul pentru anul 2009 este castigarea a doua procente din cota de piata, in prezent Biborteni avand o cota de piata de 5% '', a mai spus brand manager Madalin Simion, citat de NewsIn.
In urma cu doi ani, Biborteni si-a diversificat portofoliul de produse lansand apa minerala Biborteni cu trei niveluri de carbonatare respectiv Forte, Echilibrata si Lejera.
In cadrul unei ceremonii oficiale, Biborterni a primit calitatea de ''Furnizor al Casei Majestatii Sale Regele Mihai''. Timp de un an de zile apa minerala si sucurile Biborteni au fost prezentate la masa Majestatii Sale Regele.
Directorul general adjunct al Societatii Nationale a Apelor Minerale (SNAM), Peter Elek, declara in luna iunie ca in ultimii 10 ani piata a cunoscut o crestere continua, cu dinamica medie anuala de aproximativ 20%.
In ce priveste exporturile, acestea reprezinta "sub trei procente din productia totala, in timp ce importul de apa minerala este nesemnificativ, de sub unu la suta", a declarat directorul general adjunct al SNAM.
Un alt element care diferentiaza tara nostra de restul Europei este reprezentat de obiceiul de consum. "Daca in Romania 75% din apa minerala consumata este carbogazoasa, in celelalte state memebre UE ponderea este exact invers, 75% din apa minerala consumata fiind reprezentata de apa plata", a mentionat directorul patronatului din domeniul apelor minerale.
Principalii jucatori din piata autohtona a apelor minerale sunt Grupul Romaqua, Apemin, European Drinks si Perla Harghitei.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: