KFC Romania a deschis primul restaurant din afara tarii in Republica Moldova, situat in Centrul Comercial MallDova din Chisinau, in urma unei investitii cuprinse intre 300.000 si 500.000 euro.
Reprezentantii KFC declarau la inceputul lunii octombrie pentru NewsIn ca planurile de dezvoltare ale companiei au in vedere extinderea retelei si in 2009, cand sunt programate in medie opt deschideri noi, din care cel putin doua in Bucuresti. Mai mult, prima unitate KFC ce urmeaza a fi inaugurata anul viitor in Capitala va fi situata in zona Garii de Nord.

In paralel, cu ocazia sarbatorilor de iarna, KFC a demarat o campanie de promovare a noului produs Twister Magic, introdus in meniul restaurantelor. Astfel, in marile orase in care reteaua este prezenta vor putea fi observate taxiuri ce au atasat cu ajutorul unui magnet un plexiu branduit KFC.

KFC (Kentuky Fried Chicken) opereaza in Romania sub un contract de franciza, iar detinatoarea licentei este compania US Food Network SA. Primul restaurant a fost deschis in 1996 pe locul fostului magazin Leonida din Bucuresti.

US Food Network a deschis anul acesta, in Bucuresti, KFC Beldiman si un restaurant in Baneasa Shopping City, iar in tara a inaugurat restaurante in Constanta, Craiova, Suceava, Targu-Mures si Arad. In prezent, brandul opereaza la nivel national 31 de restaurante, in care lucreaza peste 1.200 de angajati.

Referitor la vanzari, compania estimeaza o cifra de afaceri de 45,5 milioane euro pentru anul acesta si de 55 milioane de euro, in 2009.

Compania a investit peste opt milioane euro, in cei peste zece de ani de prezenta pe piata autohtona. Pentru a deschide o noua locatie KFC sunt necesari in medie 300.000 de euro, suma variand in functie de locatie, pozitionare, numar de angajati sau suprafata.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri