Compania Meridian, cel mai mare concesionar Dacia - Renault, a inregistrat in primul semestru al anului 2005 o cifra de afaceri de 16 milioane de euro, cu 78 la suta mai mare fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Profitul pe primele sase luni din 2005 a atins 2,1 milioane euro, cu 75 la suta mai mult fatade perioada similara din 2004.

Raportate la bugetul previzionat pentru intreg anul 2005, aceste rezultate reprezinta o realizare de 64 la suta pentru cifra de afaceri si de 67 la suta pentru profit.

Incepand cu luna februarie 2005, Meridian a devenit si dealer Renault, detinand cel mai mare complex auto Dacia - Renault din Romania.

Activitatile care au contribuit la cifra de afaceri a companiei pe primul semestru au fost comercializarea de autovehicule noi - 38 la suta din cifra totalade afaceri, service - 20 la suta, comercializarea de piese de schimb - 18 la suta, comercializarea autovehiculelor second hand - 25 la suta.

Pe primele sase luni din 2005, Meridian a vandut 5.200 de automobile noi, Renault si Dacia, cu 136 la suta mai mult comparativ cu aceeasi perioada a anului 2004 si 740 de automobile second-hand, cu 54 la suta mai mult decat pe primul semestru al anului trecut.

Din totalul de automobile noi comercializate in aceasta perioada, 734 au fost vandute prin intermediul programului guvernamental pentru reinnoire a parcului auto.

Meridian comercializeaza automobile Dacia si Renault in cadrul a doua centre auto situate in partea de vest si de sud a Bucurestiului, compania detinand in perioada analizata o cota de piata de opt la suta pentru automobile Dacia si de cinci la suta pentru automobile Renault.

Pentru sfarsitul anului, compania previzioneaza o cota de piata de zece la suta pentru marca Dacia si de sapte la suta pentru Renault.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri