Producatorul de mezeluri Angst estimeaza o crestere a volumului vanzarilor de circa 10% in 2009, comparativ cu 2008, dar in urma unei analize ar putea recurge si la masuri anticriza, cum ar fi blocarea investitiilor, a declarat presedintele companiei, Sorin Minea.
Presedintele Angst a mentionat ca de la inceputul anului vanzarile companiei sunt bune si nu s-au inregistrat diferente fata de 2008.

"In contextul economic actual, si sub influenta comertului la negru care a ajuns deja la circa 70% din valoare pietei, estimam ca vanzarile companiei nu vor scadea in 2009, ci vor creste cu pana la 10% fata de anul precedent", a spus Sorin Minea, citat de NewsIn.

Tototdata, acesta a explicat ca desi majoritatea firmelor de profil din Romania s-au reorientat catre produse din gama low pentru a pastra nivelul vanzarilor, Angst isi va mentine politica adoptata si pana acum ce vizeaza produse de calitate, chiar daca pretul acestora este mai ridicat.

Referitor la masuri anti-criza, presedintele Angst a explicat ca in acest moment, la nivelul companiei Angst se realizeaza o analiza a pietei, iar in functie de rezultatul acesteia se vor decide masurile ce vor fi luate. Minea a declarat ca ia in calcul, daca va fi necesar, oprirea unor investitii programate pentru 2009, posibilitatea reducerii personalului si a blocarii nivelului salarial.

Potrivit lui Minea, in 2008, grupul Angst a inregistrat o cifra de afacere de circa 80 milioane euro, in crestere cu 13% fata de 2007, insa profitul net al companiei a inregistrat o usoara scadere comparativ cu anul precedent.

Grupul detine doua fabrici de produse fierte, o fabrica de produse crud-uscate, o ferma de vaci, o fabrica de lactate si nu in ultimul rand o retea de magazine extinsa in Bucuresti, Buftea, Otopeni, Oradea, Cluj, Sinaia.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri