Compania poloneza LPP Fashion, care opereaza in Romania brandurile Reserved si Cropp Town, vizeaza in 2009 o cifra de afaceri de 26 de milioane de lei fara TVA, (aproximativ 7,2 milioane euro) si deschiderea a cinci noi locatii, au declarat reprezentantii companiei.
In ceea ce priveste obiectivele Reserved, unul dintre cele mai mari branduri de confectii din Europa Centrala si de Est, oficialii companiei sustin ca pentru 2009 intentioneaza sa fie prezenti in toate resedintele de judet, "dar initial se concentreaza mai mult sa intre in tot ce inseamna mall-uri", arata NewsIn.

"Reserved isi propune sa atinga o cota de piata de 60% in urmatorii doi ani. Mai exact ne dorim ca in fiecare casa si familie sa existe un produs Reserved", a declarat directorul companiei poloneze, Alexander Zeciu.

Acesta mai spune ca LPP are un buget de patru milioane de euro pentru investitii pe anul 2009. Printre viitoarele locatii vizate in 2009 se numara mall-ul Cotroceni Park din Capitala, dar si in Oradea si Arad, unde compania are in plan deschiderea de noi magazine Reserved, precum si in Cotroceni Park unde LLP intentioneaza sa deschida un nou magazin Cropp Town.

LPP Fashion a intrat pe piata locala in octombrie 2007 si a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 11 milioane lei plus TVA, (circa 4 milioane de euro). Investitia initiala pentru intrarea in Romania s-a ridicat la 4,5 milioane de euro.

Compania a deschis primul magazin Reserved in luna aprilie 2008, in mall-ul din Baneasa si ulterior au inaugurat inca 7 magazine Cropp si Reserved. LLP are in plan sa aduca in 2009 pe piata locala alte doua noi branduri – Esotique si House.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri