Dedeman a incheiat anul trecut cu afaceri de 250 mil. euro, in crestere cu 35% fata de 2007, iar pentru 2009 vizeaza mentinerea cifrei de afaceri, avand in vedere scaderea consumului pentru materialele de constructie si pentru amenajari interioare precum si cresterea competitiei.

Potrivit companiei, au fost depasite estimarile formulate la inceputul anului 2008 cand reteaua de distributie de materiale de constructii Dedeman din Bacau preconiza o crestere cu 15%, respectiv cu 25% dupa cifrele obtinute in primul semestru, raportate la 2007.

"Evolutia pozitiva a afacerilor se datoreaza, in principal, extinderii suprafetei de vanzare cu 17.500 mp prin deschiderea celor doua magazine din Constanta si Botosani, respectiv a maririi si diversificarii gamei de produse", sustin reprezentantii companiei.

Reteaua Dedeman are deschise trei magazine in afara zonei Moldovei, respectiv in Targoviste, Constanta si Braila. In prima jumatate a acestui an, compania estimaza ca vor fi finalizate lucrarile la alte trei magazine Dedeman – Bucuresti, Buzau, Iasi.

"Pana la finele anului 2009, vom deschide un al patrulea magazín Dedeman, ajungand astfel la 16 magazine. De asemeni, am demarat demersuri pentru autorizarea lucrarilor de construire pentru alte 8 locatii, in orase in care avem achizitionate terenuri. Decizia de demarare a lucrarilor va fi influentata de evolutia economiei. Extinderea retelei Dedeman, in 2009, va crea peste 500 locuri de munca, depasind astfel cifra de 3.000 angajati", au mai spus reprezentantii companiei.

In prezent, reteaua Dedeman are 12 magazine, strategia de extindere vizand 30 locatii pana in 2015.
Potrivit reprezentantilor companiei, scaderea cererii pe piata constructiilor sustinuta de deprecierea monedei nationale in raport cu euro, precum si de dificultatile legate de creditare, vor amplifica efectele crizei financiare, determinand cresteri ale preturilor de vanzare pentru materialele de constructii, in vederea acoperirii costurilor. "Acest fenomen se va regasi si pe piata retailului materialelor de constructii si pentru amenajari interioare", mai spun cei de la Dedeman.

In plus, reprezentantii companiei sustin ca, anul acesta, scaderea consumului de materiale de constructii va afecta in principal, magazinele de desfacere de mici dimensiuni, antreprenorii acestora fiind nevoiti sa le inchida.

"Avand in vedere perioada de recesiune economica, momentul in care piata de “ Do-it-yourself “ va ajunge la saturatie va fi dupa anul 2015, in conditiile unui ritm al extinderii temperat de dificultatile de finantare cu care se confrunta dezvoltatorii parcurilor de retail si ai centrelor comerciale", conchid cei de la Dedeman.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Brico Depot ataca pozitia de lider a Dedeman cu un brand nou