Carbochim si-a marit profitul de peste cinci ori anul trecut

Carbochim Cluj-Napoca (CBC), firma specializata in fabricarea produselor abrazive, a raportat pentru anul 2008 un profit net de 882.773 lei (240.000 euro), de peste cinci ori mai mare fata de cel din 2007, in timp ce afacerile au inghetat, potrivit Bursei.

In 2007, Carbochim a avut un castig de numai 159.419 lei, arata NewsIn.

Afacerile companiei s-au mentinut la niveulul celor din 2007, de aproximativ 32,3 milioane lei (8,78 milioane euro). De asemenea, atat cheltuielile, cat si veniturile au suferit anul trecut variatii nesemnificative comparativ cu nivelurile din 2007.

Astfel, Carbochim a raportat incasari de 33,59 milioane lei (9,13 milioane euro), iar costurile totale au insumat 32,54 milioane lei (8,84 milioane euro).

Carbochim Cluj-Napoca are un capital social de 9,71 milioane lei, divizat in 3,88 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 2,50 lei.

Presedintele si directorul general al companiei, Viorel Dorin Popoviciu, detine 17,66% din capitalul social, SIF Banat-Crisana (SIF1) controleaza 13,09%, Popa Titus Dan are o participatie de 11,16%, Ionescu Mircea-Pietro detine 10,79 din actiuni, iar Ion Raducanu are 10,68%, potrivit ultimei raportari.

Actiunile companiei se tranzactioneaza la categoria a doua a Bursei de Valori Bucuresti, sub simbolul CBC. Capitalizarea Carbochim este de 24,85 milioane lei (5,79 milioane euro), aferenta cotatiei de 6,40 lei, stabilita in sedinta bursiera din 28 ianuarie.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri