Jan Derck van Karnebeek va prelua de la sfarsitul lunii martie conducerea producatorului Heineken Romania, inlocuindu-l in functie pe Edwin Botterman, care va ocupa pozitia de managing director al Heineken Italia.

Jan Derck van Karnebeek (foto) lucreaza in grupul Heineken din anul 1992, ocupand diferite functii in Olanda, China si Slovacia.

“In ultimii ani, importanta Romaniei in cadrul grupului Heineken a crescut in mod semnificativ, aducand o majorare substantiala atat a venitului din vanzari, cat si a profitului. De aceea, este o mare onoare pentru mine sa fiu numit in functia de general manager al Heineken Romania”, declara Jan Derck van Karnebeek.

Edwin Botterman lucreaza in grupul Heineken de 22 de ani, fiind numit presedinte al Heineken Romania in martie 2005. Sub conducerea sa, compania a investit peste 130 milioane de euro, si-a dublat venitul din vanzari si si-a multiplicat profitul de 9 ori.

“Desigur, voi pleca din Romania cu unele regrete, dar, mai presus de orice, cu un sentiment de bucurie si de mandrie ca las in urma o companie mai puternica si o echipa fantastica, avand capacitatea sa isi continue drumul catre success”, a adaugat Botterman.

Heineken Romania este unul dintre principalii producatori de pe piata de bere din Romania, cu o cota de piata de 30%, impreuna cu Bere Mures, potrivit datelor AC Nielsen din iunie 2008. Grupul detine pe plan local cinci fabrici in Craiova, Constanta, Hateg, Miercurea Ciuc si Targu Mures.

La sfarsitul lunii februarie 2008, Heineken N.V. a cumparat producatorul local Bere Mures pentru 150 de milioane de euro. Bere Mures are o capacitate de productie de 1,6 milioane de hectolitri.

Din portofoliul Heineken fac parte brandurile Heineken, Zipfer, Gösser, Schlossgold, Siva, Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt, Bucegi, Gambrinus, Harghita si Hategana.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri