In plina criza, Gucci ataca piata romaneasca

Gucci s-a lansat in Romania, alegand magazinul multibrand Mengotti si nu o locatie proprie. Astfel, magazinul ce detine in portofoliu nume precum Prada, Dolce&Gabbana, Fendi sau Valentino sarbatoreste aniversarea primului an de la lansarea pe piata locala, dar si imbogatirea portofoliului bucurestean cu un nou brand de lux.
In urma studiilor realizate pe piata locala, Gucci a ales magazinul multibrand Mengotti pentru a se lansa pe piata din Romania, in urma unei investitii de 300.000 euro doar pentru colectia toamna/iarna. Aceasta reprezinta o premiera pentru brandul de lux, a carui strategie de lansare pe o piata noua era inaugurarea unui magazin propriu monobrand, urmata de largirea cailor de distributie.

Astfel, magazinul de pe Calea Victoriei incheie primul an de prezenta pe piata locala cu o cifra de afaceri de 2.135.000 de euro, iar pentru anul 2009 se preconizeza o cifra de afaceri care sa depaseasca 3 milioane de euro si 6.500 de piese vestimentare expuse spre vanzare doar in colectia toamna/iarna 2008/2009.

Gucci vine in Romania in plina criza economica


Despre autor

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri