Electromagnetica Bucuresti (ELMA) estimeaza o injumatatire a profitului brut in acest an, la 11,50 milioane lei, ca urmare a comprimarii cifrei de afaceri cu 8%, potrivit bugetului de venituri si cheltuieli aprobat de actionari in adunarea generala.
Anul trecut, producatorul de aparatura si instrumente de masura a raportat un profit brut de 22,77 milioane lei, iar rezultatul net s-a cifrat la 18,97 milioane lei (5,15 milioane euro), in urcare cu 24% fata de cel din 2007, potrivit NewsIn.

Totodata, actionarii Electromagnetica au hotarat sa renunte la dividende si sa foloseasca tot profitul din 2008, mai putin o suma alocata pentru constituirea rezervelor legale, pentru finantare.

Compania mizeaza in acest an pe afaceri de 340 milioane lei, in scadere cu 8,1% fata de nivelul inregistrat in 2008, de 370,09 milioane lei (100,56 milioane euro).

Electromagnetica Bucuresti are un capital social de 33,8 milioane lei, divizat in 338 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 0,10 lei. Actionarii principali ai companiei sunt Asociatia salariatilor, cu 33,68% din capital, si SIF Oltenia (SIF5), cu 10,1% din totalul actiunilor, potrivit datelor afisate pe Bursa.

Valoarea de piata a companiei este de 105,8 milioane lei (25,07 milioane euro), conform ultimei cotatii de 0,3130 lei, inregistrata in sedinta bursiera de miercuri. Titlurile societatii se tranzactioneaza la prima categorie a pietei Rasdaq, sub simbolul ELMA.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri