Producatorul de bauturi alcoolice Zarea Bucuresti (ZARE) a afisat in primul trimestru al acestui an pierderi de 1,1 milioane lei, de peste 5 ori mai mici decat cele din perioada similara a anului trecut, pe fondul sporirii afacerilor cu 56%, potrivit rezultatelor financiare transmise pietei Rasdaq.
In primele trei luni ale anului trecut, Zarea Bucuresti inregistrase pierderi totale de aproape 6 milioane lei. Afacerile companiei au sporit la 10,4 milioane lei, in intervalul ianuarie-martie, depasind cu 56% nivelul inregistrat in primele trei luni din 2008, de 6,64 milioane lei, informeaza NewsIn.

Zarea Bucuresti estimeaza ca va obtine in acest an un profit net de 2,52 milioane lei, la o cifra de afaceri in stagnare, potrivit bugetului de venituri si cheltuieli aprobat de actionari la sfarsitul lunii februarie.

Producatorul de bauturi alcoolice mizeaza in 2009 pe o cifra de afaceri de 62,12 milioane lei, in jurul celei inregistrata in 2008, de 62,29 milioane lei (16,93 milioane euro).

Zarea a inregistrat anul trecut pierderi de 3,84 milioane lei (1,04 milioane euro).

Compania a fost fondata in 1912 si are un capital social de 9,54 milioane lei, divizat in 95,41 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 0,10 lei. Actionarii principali ai societatii sunt Ambra, cu 51% din capital, si Karom Trading Import-Export SRL, cu 36,13% din actiuni, potrivit ultimei raportari.

Valoarea de piata a companiei este de 59,63 milioane lei (14,4 milioane euro), conform ultimei cotatii de 0,625 lei, inregistrata in sedinta bursiera din 10 aprilie. Titlurile Zarea Bucuresti se tranzactioneaza la categoria de baza a pietei Rasdaq, sub simbolul ZARE.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri